Boek Nu
21 december 2024
22 december 2024
1
Book a stay

Veelgestelde vragen en informatie over uw verblijf in Your Nature

 

Van welkomsttijden tot de geboden faciliteiten en hoe je bepaalde activiteiten kunt boeken,
hieronder hebben we de belangrijkste informatie samengevat die je nodig hebt
om je volgende verblijf bij ons te organiseren.

 

 

 

 

Hoe kan ik een verblijf boeken ?

Breed publiek: U kunt rechtstreeks reserveren via onze website. De persoon die verantwoordelijk is voor de reservering moet 18 jaar of ouder zijn.

Groepen en bedrijven: Your Nature biedt voorkeurtarieven aan groepsklanten (bedrijven, verenigingen, ondernemingsraden) vanaf 15 betalende deelnemers. Reserveren voor groepen en bedrijven kan per telefoon of via e-mail.

Wanneer moet ik het saldo van mijn reservering betalen ?

Vooruitbetaling van uw reservering is vereist om uw boeking te valideren. Alle creditcard- en debitcardtransacties worden gedebiteerd op het moment van de transactie.

Neem voor meer informatie contact met ons op via 0032 (0) 69 31 31 30 of per e-mail op hospitality@yournature.be.

 

Wat is inbegrepen in de prijs van de reservering ?

De huurprijs van elke accommodatie is inclusief het verbruik van water, gas en elektriciteit, toegang tot de zwembaden, het klaarmaken van de kamers (lakens) en de eindschoonmaak. Bedden zijn opgemaakt bij aankomst en handdoeken zijn aanwezig.

Niet inbegrepen: toeristenbelasting en het boeken van extra activiteiten (fietsverhuur, behandelingen, maaltijden, ..).

Zijn het avondmaal en het ontbijt inbegrepen in de prijs ?

Maaltijden en ontbijt zijn niet inbegrepen in de prijs van de boeking, tenzij deze optie uitdrukkelijk is bevestigd op het moment van boeking.

Vanaf hoe laat kan ik de eerste dag in Your Nature aankomen ?

Wij verwelkomen u op de eerste dag van je verblijf, vanaf 13.00 uur, en laten je gebruik maken van alle faciliteiten van het domein zodra je hebt ingecheckt.

Wat moet ik doen als ik te laat aankom?

In het geval van een late aankomst na 20.00 uur vragen we u om persoonlijk contact op te nemen met de receptie, waarvan de contactgegevens op het boekingsformulier staan, en met hen zien voor de procedure voor het ontvangen van de toegangskaarten.

Wat moet ik doen met mijn bagage bij aankomst en vertrek ?

Bij aankomst in ons Resort,

Voor 16.00 uur kunt u inchecken, maar u moet uw bagages nog in de auto laten.

Na 16.00 uur vragen wij jullie om met uw bagages naar de receptie te komen. Als je niet naar je accommodatie wilt lopen, wordt er op zeer regelmatige tijden een pendeldienst georganiseerd die u met uw bagages afzet bij de dichtstbijzijnde bushalte bij je accommodatie.

Al onze accommodaties zijn uitgerust met ruimte voor het stallen en vastzetten van fietsen, en het resort heeft ook verschillende parkeerplaatsen voor de golfkarretjes.

Hoe ver ligt de parking van de accommodaties ?

De maximale afstand tussen het receptiegebouw en de meest afgelegen accommodatie is ongeveer 2,5 kilometer.

Moet ik zelf alle babyspullen meenemen ?

Op aanvraag bij je reservering of bij de receptie bij het inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) zijn er een reeks noodzakelijke benodigdheden beschikbaar (bed, bad, potje, kinderstoel). Deze service is gratis.

Moet ik mijn eigen lakens en handdoeken meenemen?

Je accommodatie verwelkomt je met opgemaakte bedden en badhanddoeken. Zeep en shampoo zijn ook aanwezig.

Moet ik mijn eigen kookgerei meenemen?

Het is niet nodig. De keuken in elke accommodatie is volledig uitgerust met alle benodigde keukengerei en producten.

Een welkomstpakket (exclusief keukendoeken) zal worden verstrekt.

Hoe verplaats ik mij in de Resort?

De interne wegen van het Eco-Resort zijn niet toegankelijk voor motorvoertuigen.

Daarom kun je bij je reservering een golfkar huren (afhankelijk van beschikbaarheid).

Een beperkt aantal golfkarretjes kan vooraf worden gereserveerd. Als het maximum aantal per periode bereikt is, zal deze optie niet meer zichtbaar zijn op de site. We nodigen je uit om een andere periode te kiezen als deze optie noodzakelijk is voor de kwaliteit van uw verblijf.

Mag ik roken in de accommodatie ?

Onze accommodaties en faciliteiten zijn rookvrij. Omdat het Resort midden in de natuur ligt, hebben we rookruimtes geïntegreerd op verschillende locaties in de buurt van de accommodaties en gemeenschappelijke gebouwen.

Kan ik tijdens mijn verblijf het ecoresort verlaten en daarna weer terugkomen ?

Bij het inchecken krijgt elke bewoner een kaart die toegang geeft tot de accommodatie. Het is dus op elk moment mogelijk om het Resort te verlaten. De gasten van het Resort kunnen 24 uur per dag via de receptie naar binnen en naar buiten.

Kan ik in het ecoresort wifi gebruiken ?

Het Resort beschikt over een gratis WI-FI-netwerk van hoge kwaliteit in alle accommodaties, gemeenschappelijke ruimtes en langs de belangrijkste paden in het Resort. In de rest van de natuurgebieden kan de verbinding minder goed of helemaal niet zijn.

Wordt Your Nature 's nachts bewaakt ?

Your Nature wordt overdag bewaakt en ’s nachts is er ook een nachtploeg aanwezig.

Heb ik toegang tot Your Nature zonder een overnachting te hebben geboekt ?

Ons resort is open voor het publiek. Je kunt gebruikmaken van de recreatiefaciliteiten, ons wellnesscentrum en onze eet- en drinkgelegenheden op reservering.

Biedt u aangepaste accommodatie aan voor mensen met beperkte mobiliteit ?

Sommige van onze Leaf-woningen zijn toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit (met 2 slaapkamers). Dit staat duidelijk aangegeven op onze website wanneer je dit type accommodatie selecteert. Deze woningen hebben een aangepaste toegang, keuken en badkamer.

Voor andere accommodaties die niet specifiek zijn aangepast, geldt dat sommige woningen beter geschikt zijn voor mensen met een handicap of beperkte mobiliteit. In accommodaties zonder deze faciliteiten en in onze gemeenschappelijke ruimtes kan hulp nodig zijn. We nodigen mensen met beperkte mobiliteit uit om ons zo gedetailleerd mogelijk te informeren over de vereisten waaraan de accommodatie moet voldoen, zodat we kunnen aangeven of de gewenste accommodatie kan worden aanbevolen.

Zijn huisdieren toegestaan in het Resort en in de accommodatie?

We bieden een beperkt aantal specifieke verblijfsmogelijkheden voor huisdieren (katten en honden met een gewicht van minder dan 25 kg).

Voor de veiligheid van onze dierenvrienden en om een goed samenleven met alle andere bewoners te garanderen, zijn huisdieren welkom in de volgende accommodatietypes:

The Lodge, The Leaf, The Leaf aangepaste accommodatie (PRM), The Leaf – 3 slaapkamers.

Deze optie moet worden bevestigd wanneer u online boekt of wanneer u ons callcenter belt.

Wij nodigen jullie uit voor meer informatie de specifieke paragraaf over huisdieren in onze Algemene Verkoopvoorwaarden te raadplegen.

Als er extra schoonmaakwerk nodig is, wordt er een supplement van €35 per accommodatie en per huisdier in rekening gebracht.

Huisdieren moeten in het Resort aangelijnd zijn. Ze zijn niet toegestaan in de restaurants, zelfs niet op het terras, of in de activiteitenruimtes.

Hoe boek ik vrijetijdsactiviteiten ?

Informatie en reserveringen: fun@yournature.be of +32 69 31 30 40

Is er een wasserijservice beschikbaar ?

We bieden deze service niet aan. Als je echter speciale behoeften hebt, kun je contact opnemen met onze afdeling Housekeeping voor meer informatie.

Is de schoonmaak van de accommodatie aan het einde van het verblijf inbegrepen?

Ja, maar aan het einde van je verblijf verwachten we dat je de afwas doet, de keuken en koelkast schoonmaakt, de afwas in de kasten zet als je weggaat en breng je huishoudelijk afval op de bestemde plaatsen.

Hoe laat moet ik de accommodatie en het Eco-Resort verlaten op de dag van vertrek ?

Op de dag van vertrek moet je de accommodatie voor 11 uur verlaten om de schoonmaak mogelijk te maken. U kunt nog de hele dag verder genieten van alle faciliteiten. 

Is er een externe pendeldienst beschikbaar ?

Om je aankomst in ons Your Nature Resort te vergemakkelijken, kunnen we je helpen met het vinden van dienstverleners voor deze betaalde service.